Neked fontos a bizalom?

Egy időben „divat” volt, hogy egymás után mentek csődbe az utazási irodák és szerencsésebb esetben még az utazás megkezdése előtt, rosszabb esetben pedig a nyaralás helyszínén hagyták az utasokat. Egy kellemesnek ígérkező pihenésből hirtelen rémálom lesz. Ilyenkor az ember szaladhat a pénze után vagy azon aggódhat, hogyan kerül haza. Vagy mindkettő.

De nem kell ilyen messzire menni, idén a sajnálatos merénylet után is bizony nehézkes volt hazajutni egy-egy iroda ügyfeleiként. A hírekben ez már máshogy volt közölve, de találkoztam pár emberrel, akik a saját bőrükön tapasztalták meg. Ez azért is felettébb bosszantó, mert nem kevés pénzt fizetsz ki egy nyaralásra. Hónapok óta ezt várod. Lehet, hogy egy éve erre kuporgattál. Te vagy az ügyfél ugyebár, mégis ilyenkor úgy viselkednek az emberrel… Azon nyomban ritkán kapsz jogorvoslatot a problémádra. Persze pereskedhetsz meg minden, de akkor és ott, rendesen elcseszik a hőn áhított pihenést.

Azt mondod szervezzem magam az utazásaim és akkor mindez elkerülhető? Mi van ha én ebben egyáltalán nem vagyok járatos? Egyszerűen azt sem tudom, hogy kezdjek neki? Hol érdemes repülőjegyet és szállást foglalni? Honnan tudom melyik szállás a megfelelő nekem?

Az egyik fórumon olvastam egy olaszországi nyaralásról, ahol idéző jelben volt a nyaralás. Nem mondom melyik elég híres cégnél foglaltak apartmant (közel 500 ezer FT-ért),ami jelentősen alul múlta azt, amiben megegyeztek előzőleg. Nem akarták elfogadni, mire közölték, hogy pénzt vissza nem adnak, még lefotózni sem hagyták a helyet. Pár óra telefonálgatás után végül hazajöttek.

Tudom, hogy szinte minden cégről lehet jót is meg rosszat is találni, de sajnos a bizalom megrendülése nagyon komoly károkat tud okozni, amit iszonyatosan nehéz helyrehozni. Megnyugtató ha az ember biztosra tud menni. A mi cégünk nem véletlenül használja a Tripadvisort. Mi is ez? A Tripadvisor utazással kapcsolatos tartalmakat, szállásokkal, éttermekkel, látványosságokkal kapcsolatos ajánlókat, kritikákat megosztó oldal, amely nagyrészt az olvasói visszajelzéseken alapul. Tehát csak megnézed az adott szálláshely véleményezettségét és informálódhatsz. Nálunk még nemigen fordult elő, hogy nem találták a foglalásunkat, és ha mégis, teljes mértékben megfelelő jogorvoslattal szolgáltak azonnal!

A legtöbb embernek fogalma sincs ,(nekem sem volt), hogy mik a jogai olyan esetben, amikor valami gubanc van. Ezért is az a mottónk: Utazz felvilágosultan! 24 órás hotline ügyfélszolgálatunk van, a saját nyelvünkön tudunk segítséget kapni akár skypon is, bárhol a világban. Ők mindent elintéznek és nem nekünk kell „cirkuszolni” az adott szálláshellyel. Ez azért nem rossz, ugye?

Útikalauz szolgáltatásunk 2 hetente frissítve van és ami még fontosabb, ott élő helyi emberek írják!! Árgaranciát vállalunk, ha máshol olcsóbban találod meg ugyanazt az utat. Egyre több neves utazási iroda és nemrég a Booking.com is stratégiai partnerünk lett! Ami annyit tesz, hogy ajánlataik nálunk ugyanúgy megtalálhatók, csak lényegesen fantasztikusabb árakon! Ha szeretnéd a saját szemeddel látni, kattints ide!

Megint csak néhány dolgot említettem, ami garantálja a Fireflies sikerét és a jövőbe mutat. Saját utazási irodád lehet borzasztó egyszerűen és rengeteg előnnyel. Ez a cég a világturizmus csúcsát adja és képes jutalékot fizetni a forgalom után. Ezekkel a szolgáltatásokkal 60-70 éves cégeket tudunk magunk mögé utasítani. Minden utazással kapcsolatos szolgáltatás elérhető rajtunk keresztül. Most ahogy ezeket a sorokat írom, kaptam az újabb jó híreket a szponzoromtól! Újabb fejlesztések a képzési és támogatási oldalunkon! Egyre inkább automata, helyettünk tanít és dolgozik. Ez hatalmas előny! Mindenki önállóan tud dolgozni, képződni!

Én hosszútávra gondolkodok. Keringenek ilyen idézetek, hogy érthetetlen, az emberek sajnálnak 1-2 év munkát belerakni egy üzlet felépítésébe, de ledolgoznak 40 évet másoknak, úgy hogy a végén nemhogy anyagilag nem lesznek függetlenek, de még nyugdíjuk sem lesz.

Ezzel egyrészt egyetértek, ha valakinek ez nem jön be, hát nem. De amit akartam ezzel, hogy én sem szívesen vesztegetném azt a pár évemet egy olyan cégre, ami pont ennyi idő alatt le is húzza a rolót. Hallottunk már ilyet, igaz? Most már ismerek nagyon sok szempontot, amit érdemes megvizsgálni mielőtt leteszed a voksod egy cég mellett. Nem fogom itt most felsorolni, de ha érdekel szívesen elmondom.

Kérd a prezentációt vagy keress meg a kérdéseiddel az alábbi elérhetőségeken!

Itt tudsz ingyenesen regisztrálni.

Üdvözlettel:

Én 21

Cseh Kata

info@csehkata.hu

utazas@csehkata.hu

skype: csehka

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük