Keresed az utad?

Mi lenne, ha az utadat nem megtalálni akarnád, hanem megteremteni? Sok üzlettel találkoztál már, de mindig találtál valami kifogást, amiért nem? Fel kell hagyni az önbecsapó tevékenységekkel. Sokan mondják, hogy ez egy olyan üzlet, amihez nem kell befektetés, amit bárki képes megcsinálni. Ez csak részben igaz. Ha nem fekteted be az idődet, és valamennyi pénzt a könyvekre, ha nem vagy hajlandó tanulni, és a tanultakat mihamarabb elkezdeni alkalmazni, akkor vállalkozásod nem lesz egyéb, mint egy rossz tapasztalat. Némi kitartás sem árt.

A másik önbecsapás amikor valaki azt gondolja, hogy a nagy semmiből majd milliókat tud keresni. 0 befektetés, 0 eredmény. Csak gondoljunk a fizika törvényeire. A semmiért semmi a fizetség. Tudom, ez alól kivétel a munkanélküli segély, de egyrészt nem szeretnék ebbe az irányba elmenni, másrészt meg úgy gondolom, aki valamire is akarja vinni az életben, az nem gondolkozik ilyesmiben.

Nekem is mindig para volt, amikor találtam valami jó kis lehetőséget, lehetett az üzleti vagy valami tanfolyam, hogy vajon mennyibe kerülhet, vagy mennyi a beugró? Igen, az ember sokszor kockáztatott és zsákbamacskát vett. Rá is fázott néha. Ezért értelemszerűen van bennünk egy kis aggódás. Mi van, ha beleölünk pénzt, időt, energiát és sehol a várt eredmény? Ennek elkerülése érdekében érdemes tájékozódni, és nem árt az sem, ha tisztában vagyunk saját magunkkal. Mire vagyunk képesek, hajlandók.

Mert lehet az üzlet a világ legjobbja, ha nem teszünk minden nap valamit a siker érdekében. Ha azt gondoljuk, hogy csupán attól, hogy elhatároztuk, majd felépül. Egyszer írtam már erről, hogy ez hálózatépítés és nem hálózatépülés. Itt legnagyobb kihívás a jelöltkeresés, az oktatás, az üzlettársak motiválása, vásárlók megtartása: folyamatosan növelni a vásárlói elégedettségét, a hatékonyságot és a profitot. Az üzletem azon fog múlni, hogy elég ember lássa és szeresse meg a termékben amit én, és legyen indíttatása, hogy újra és újra vásároljon belőle.

Ez régen igazi rémálomnak tűnt nekem. Mióta nem a régi módszereket használom, ez sokkal könnyebb, így meg  is kedveltem és rendszert is látok benne. A legérdekesebb ebben az, hogy ez a folyamat akkor jön létre, amikor nem a termékre összpontosítunk, hanem az életre, az emberek tényleges szükségeire, igényeire. Mindig az emberre fókuszálj. Einstein azt mondta, hogy “ne sikeres, hanem értékes emberré próbálj válni”.

Ha ki tudod fizetni a számláidat, ha letudod a munkádat, és a területeden sikeres vagy, még koránt sem biztos, hogy nem vesztegeted az életedet. Sőt, ha évente 2-3 hónapot is nyaralással tudsz eltölteni, az sem jelenti azt, hogy az életedet nem vesztegeted el. Az értékes, jó ember fókuszában ugyanis nem a munka vagy az öncélú szórakozás, hanem a másik ember áll. Amennyire tudsz segíteni másoknak, annyira vagy értékes.

És itt nem csak feltétlenül arra gondolok, hogy eljuttatsz embereket olcsóbban nyaralni. Elsősorban arra, hogy segítesz nekik kikerülni az anyagi csapdából és utat találni a saját szabadságukhoz. Ez új jelenség. A mai eladók és hálózatépítők már sokkal kiműveltebbek. Ahogy a mai vásárló is sokkal inkább felkészültebb a vásárlásban, és ezzel együtt a választék is sokkal nagyobb. A piac elérte azt a pontot, amikor azt mondhatjuk, hogy egyensúly van a kínálatban. Már nincs óriási különbség a termékekben, kompenzációs tervben, egyik sem sokkal jobb, mint a másik.

Bár a turizmus területén nincs akkora konkurencia, mint egyéb ilyen szisztémával működő területen, ami azért szerencsés. Ma a világ GDP-jének (bruttó hazai össztermék) a 9,5%-át teszi ki a turizmus és kb. 5000 vállalat van jelen a piacon, ami a network marketing elv alapján forgalmazza a termékeit. Ebben vannak hatalmas mamut cégek és egészen kicsik is. Ha vesszük mindezeket és összeadjuk az összforgalmukat rájövünk, hogy az utazási piac 22-szer nagyobb forgalmat produkál! 22 szer nagyobb forgalom generálódik a turisztikai szektorban, mint a világ összes network marketing vállalatának az összforgalma!

Amiben a különbség rejlik, az a saját egyéniségünk. Önzetlen jó szándék, nem csak folyton azt lesve, milyen hasznunk származik mindebből. Úgyis átlátszó lesz előbb utóbb és ezt megérzik. Egyszerűen túl sok hasonló termék és szolgáltatás van, ami ugyanazt tudja. Amiben mégis különbséget tudunk nyújtani, az nem a termék, hanem az ember. Mivel minden más egyforma, az emberek ahhoz fognak csatlakozni, és azoktól fognak vásárolni, akik odaadással szolgálják ki őket, megbízhatók és tiszteletre méltók.

Mindenképp ez a hosszú távú túlélés titka. A különbséget maga a hálózatépítő tudja nyújtani, ahogyan kialakítja és építi a kapcsolatait az emberekkel. Vagyis, az a hálózatépítő, aki kétszer annyira próbál megoldást találni problémádra, mint a többi, nem kétszer annyival fog többet keresni, hanem 100-szor annyival. Mert ahol a segítség, ott a „mellékhatás” a pénz. Segíts te is magadon és másokon! Tarts velem! 🙂

Kérd a prezentációt vagy keress meg a kérdéseiddel az alábbi elérhetőségeken!

Itt tudsz ingyenesen regisztrálni.

Üdvözlettel:

Én 21

Cseh Kata

info@csehkata.hu

utazas@csehkata.hu

skype: csehka

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.