Szereted ha figyelmen kívül hagynak?

Elmesélek egy rövid történetet, amiről eszembe jutott néhány dolog.

Használom egy ideje a mobilnetet, pontosabban csak használnám, mert hogy sosem működik. A héten különösen szükségem lett volna rá, és cserben hagyott. Mindig küld a szolgáltató SMS-t, hogy mennyire vagyok elégedett a mobilnettel, egytől tízig terjedő skálán értékeljem. Hát én értékeltem, ők meg tettek rá egy nagyot. Úgy döntöttem, akkor váltok.

A magyarországi Telenorral szintén így jártam. Úgy látszik nincs ez másképp itt sem. Mint már említettem elég keveset tudok a gép előtt ülni, ezért a dolgaim nagyon nagy részét a telefonról intézem. Borzasztó idegesítő mikor nem tudsz valakivel beszélni 2 szót vagy nem tölt be egy oldalt. Türelmes voltam, azt gondoltam, átmeneti a probléma és dolgoznak a kijavításán. Nem történt semmi. Az egyik ismerősöm szokta mondani, hogy nem lehetsz analóg egy digitális világban. Egyetértek. Nem akarok bonyolult magyarázatot, egy nagyon egyszerű példán keresztül elmondom, mi a különbség. Anyósomnál van TV a konyhában is meg a nappaliban is. A konyhában az adók digitálisan jönnek, míg a szobában analóg módon. Ha valamit nem hallottál a konyhában, bemész a szobába és meghallgathatod újra! 🙂

Hazajöttem, leültem a gép elé és kb. 5 perc alatt – úgy hogy az egész oldal dánul van, és nem mindent értek még – megrendeltem számhordozással az új előfizetésemet. Én ezt az egyszerű megoldást imádom! Ügyfélbarát, kényelmes, gyors. Ha ezt mondjuk az aktuális üzletben szerettem volna elintézni, beutazok-nyitvatartási időben-,esetleg ki kell várnom a soromat, beszélek az ügyfélszolgálatossal és elintézzük a tranzakciót. Kicsit több idő és macera lett volna.

A másik kedvenc sztorim nem ilyen pozitív, de szemlélteti a különbséget. Mostanában esett meg, hogy küldött nekünk levelet az egyik biztosító cég Magyarországról. Majd-mivel levelezni innen kicsit költséges és bonyolult- válaszoltam nekik e-mailben. Semmi sem történt. Kicsit később megint írtam nekik és megkérdeztem, hogy olvasta-e egyáltalán valaki az e-mailemet? Semmilyen válasz nem érkezett. Vártam kicsit, majd a következő e-mailemben közöltem, hogy most állítottam le az utalást. Meg fogsz döbbenni, másnap válaszoltak!

Ilyenkor őszintén el szoktam csodálkozni, hogy emberek miért nem veszik a fáradtságot, hogy válaszra méltassák a másikat. Aki mellesleg az ügyfél. Miért kell megvárni, hogy az ember elmenjen egy másik szolgáltatóhoz, leállítsa a havi utalást….stb. Én nem azt szeretném, hogy mindenki haptákban álljon, mert én fizetek, de legalább ha kommunikálok, akkor böffentsenek valamit. A mai világban olyan széles választék van majdnem mindenből, elég erős a versenyhelyzet, nem értem miért nem figyelnek oda, amikor valaki jelzi, hogy gond van. Nem egyszerűbb megtartani egy hosszú ideje meglévő, jó ügyfelet, mint keresni másikat?

Online utazási irodánk van és tulajdonképpen ezen belül minden online. A kapcsolattartás, a képzések, a weboldal…minden. Ha te érdeklődsz, feliratkozol, bármilyen kommunikációt küldesz felém és én nem veszem a fáradtságot hogy válaszoljak, akkor hosszú távú lesz az együttműködésünk? Vagy akár az én pályafutásom? Miért alkalmazkodnak nehezen az otthoni szolgáltatók az online ügyintézéshez? Olyan kutató munkába kerül, hogy megtaláld a számlán az e-mail címüket, hogy hihetetlen.

Ha földhözragadtan piszmogunk a postai levelezéssel, meg ragaszkodunk a személyes kontaktushoz, akkor le fogunk morzsolódni. Istenem a posta! Na az egy igazi katasztrófa! Rémálmaimban se jöjjön elő! Lehet, hogy ez most nagyképűen hangzik, de ha külföldön élsz, eléggé felértékelődnek ezek a dolgok. Főleg ha van egy lakáshiteled és kapcsolatban kell maradnod az otthoni szolgáltatókkal.

Nekem borzasztóan tetszik az online világ és nagyon megkönnyíti az életemet, sőt lehetővé teszi, hogy azt a munkát csináljam, amiben a jövőnket és megélhetésünket látom. Rettenet kevés idő mellett, teljesen testre szabottan, senkihez sem alkalmazkodva tudok dolgozni, képződni és emberekkel beszélni akár egy másik földrészről. Sőt, ezt a lehetőséget tovább is tudom adni.

Ettől mindig állati lelkes leszek! 🙂 Olyan eszköz van a kezemben, amitől szerencsésnek érzem magam. Azt gondolom ez a jövő! Építsük együtt és szüreteljük le a gyümölcsét!

Kérd a prezentációt vagy keress meg a kérdéseiddel az alábbi elérhetőségeken!

További információért látogass el a weboldalra!

Itt tudsz ingyenesen regisztrálni.

Üdvözlettel:

Cseh Kata

info@csehkata.hu

utazas@csehkata.hu

skype: csehka

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük